Tuesday, June 23, 2009

Kawanku....







aku rapat dgn hariyana..tp ntah laa smpai bile....aku tkt kehilangan die... wlaupon aku slalu gurau kasar dgn die..marah2 tp cket pon aku x pnah series.. bg aku skunk die adalah segala2nya slain family aku.. coz xde sp yg sllu ade kat cc aku.. dlu aku pnah rapat dgn aziana...sorg yg btl2 sweet n lemah lembut..tp ade satu impian yg die perlu capai..mgkin sggp utk korbankan psahabatan ni..aku rindukan die...aku igt sume kebaikan dan kelembutan yg ade pd die... sweet memory yg sllu wat aku senyum ble aku imbas - klu die drive, n lapa tibe2, msti aku yg suapkan die wlaupon nasik bkuah sup..pakai tgn lagi.. - time aku kehilangan lelaki dlm idup aku, aku bsandar pada die - time die 'jatuh' die slalu meringankan beban pd aku.. - time die ade masalah, akan die rujuk pd aku... - time bf die maki hamun die, aku akan hot sgt.. - aku tbayang2 jee time die jogging kat klana jaya..mcm childish sgt2...
bgitu kerasnya ati die...ape slhnya die skali skala cntct n tanye kabar...mlemparkan satu senyuman..klu dlu aku slalu tgk die tgelak ceria sgt tp skunk susah sgt2.. yana...xkan ko lupekan sume tuu..xkan ko x igt lgsung frenship kte btiga...aku x tau ape yg bmaen dlm fikiran die sbenanye...mane tau aku ade wat salah..aku x prasan atau tegoran aku ade yg mlamapau kee..aku xtau ape2..cume ape yg aku nmpak sume tuu berubah scr tibe2..aku xtau ape2! at least aku nak tau ape slh aku atau hariyana...tp aku x pnh blame die coz aku tau die kene fokus pd 1 matlamat yg penting..bgitu jgak aku n hariyana... xpe laaah satu hari aku t'ingin nak btiga kembali spt dlu... n harap impian aziana akan jd satu kenyataan n dpt memuaskan ati die utk kebahagiaan die nnti...aku mdoakan yg tbaek.. walaupon aku slalu merungut ttg die skunk tp jauh dr sudut ati aku tlalu syg+rindu kan die yg dlu... ape2 pon, aku sayang kamoo bdua...sgala memori kte btiga 2 laah yg tbaek dlm idup aku... smoga kejayaan bpihak pdmu.

No comments: