Tuesday, November 2, 2010

tibe2 tbaca blog lame2 dlu....

tibe2 tbaca blog lame2 dlu...waaah, sgt sedih coz banyak yg aku adapi rupe2nye... especially psl putus tunang n cerita pasal perasaan selama jd tunang die n akhirnya x kesampaian..hmmm, dah delete pon blog itew....biarkan berlalu n tinggal sejarah...
tub tab tub tab...rase x percaya, kerana......sekarang ini aku tlh berkahwin dgn seseorang yg mmg x duga...jodoh yang tlh ditetapkan oleh Allah swt..itu lah dia...
rasenye dah lame aku x menulis di dalam blog2 aku yg tkumpul ini... blog biz online pon baru aku sentuh bulan ni memandangkan banyak masa aku xnak buang di ofis...so, nak penuhinye dgn byk bnda kat ruangan aku sendiri...
oowh yaa, ape2 pon sila laa jenguk link biz on9 aku nie k : m8mebeauty.blogspot.com

ini adalah antara gamba di hari pernikahan aku dan sewaktu hari kesyukuran majlis tersebut... ^_^ (oowh yaa, nak gtau gamba2 nie sume sy makeup n hias sndiri tau2..jgn x tau)


::detik-detik pernikahan kami::
MASJID SHAH ALAM












::DI MAJLIS KESYUKURAN PERKAHWINAN KAMI::

SEREMBAN











No comments: